Обратно към Кариери

Мениджър екип - застрахователни разплащания

11 December 2025

"Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama S.A.

  • Във Франция, застрахователят е: № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  • 31 000 служители;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.
На местно ниво Групама е бързо развиваща се застрахователна компания, шампион в обслужването на клиенти. Те са в центъра на всичко, което правим. Дигитализацията и човешкото отношение са сред ключовите ни принципи на работа.
Предлагаме иновативни за българския пазар клиентски-ориентирани застрахователни продукти. Обслужваме множество канали за дистрибуция. Банка ДСК е наш изключителен партньор по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.

Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим нов талант, за да се присъедини към нашия екип на позиция  Мениджър екип – застрахователни разплащания.


ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

Ръководство и развитие на екипа
Успешният кандидат ще:

  • Ръководи, мотивира и организира цялостната работа на екипа в отдела.
  • Разпределя ефективно задачите и отговорностите, като осъществява контрол върху изпълнението и крайните резултати.
  •  Участва активно в процеса на обучение и развитие на служителите.
  • Поставя ясни индивидуални цели и отговаря за провеждането на годишните атестации в екипа.

Управление на финансови операции и плащания
Основните задължения включват:

  • Осигуряване на коректното и навременно месечно уравняване и дейностите свързани със затваряне на месеца в ИС ИНСИС.
  • Координиране на целия процес по обработка на плащания – от тяхната регистрация и проверка до разрешаването на казуси с неразпознати плащания, в тясно сътрудничество с отдел „Счетоводство“.
  • Осигуряване и контролиране на навременната обработка на отчети, премии и фактури за комисионни към посредници.
  • Контролиране на процеса по изготвяне на становища и възстановяване на суми (премии) при прекратени договори или некоректни плащания.

Кредитен контрол и оптимизация на процеси
Отговорностите в тази област са:

  • Организиране и управление на процеса по кредитен контрол и проследяване на вземанията от брокери и агенти.
  • Създаване и актуализиране на вътрешните процедури, свързани с администрирането на плащания, с цел подобряване на ефективността.
  • Активно участие в тестването и внедряването на нови функционалности в ИС ИНСИС, свързани с дейността на отдела.
  • Упражняване на контрол върху прецизното отразяване на всички операции по полици и плащания в информационната система.


ТЪРСИМ КАНДИДАТ С:

  • Висше икономическо образование;
  • Отлична компютърна грамотност - MS Office, Google WS;
  • Минимум 4 години професионален опит в управлението на екипи;
  • Професионален опит в областта на застраховането и предходен опит с INSIS, ще се считат за предимство; 
  • Много добро владеене на английски език (писмено и говоримо);
  • Лидерски и мениджърски умения за: 

      -   Мотивиране и развитие на служители,
      -   Управление на изпълнението и предоставяне на ефективна обратна връзка;

  • Аналитични и организационни способности:

     -   Изразено аналитично мислене и структуриран подход към разрешаването на проблеми.
     -   Увереност при вземане на решения и приоритизиране на задачи.
     -   Отлични организационни умения и ясна ориентация към постигане на резултати.

  • Личностни качества:

     -   Висока степен на адаптивност и гъвкавост в динамична среда.
     -   Безупречна професионална етика и отговорност.

НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:

  • Възможност за кариерно развитие във френска застрахователна компания;
  • Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнителен ден отпуск за рожден ден;
  • Мобилен телефон и план за разговори;
  • Възможност за работа от вкъщи (Home-office policy);
  • Отстъпки от застрахователните продукти на Групама;
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
  • Обучителни и Тийм билдинг програми;
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти.

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате. 

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. 

Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

        

Кандидатствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели